neděle 8. prosince 2013

Originalita vs. Neoriginalita

Co to vlastně slovo ORIGINALITA je?  Je to něco jako když vymyslíte něco co druzí nevymysleli.
Třeba já za pár dní natočím video jak na vánoční hvězdu z papíru. A hned je to originální. Protože to nekopíruju.

Co to je vlastně slovo NEORIGINALITA? Je to něco jako když uděláte videoodpověď kterou dělá snad každá druhá blogerka. Ovšem neříkám že se opičí. Ale je to už ohrané. Chtělo by to něco nového. Já můžu říct že udělám videoodpověď. Jasně videodpověď může udělat každý kdo chce. Ale mělo by být nějaké NEW nápad. Proč nepřidáte nějaké filmy? Jako myslím vámi natočené. ;) Vím že natočené jsou filmy třeba Lenči a Myšky. Ale neopičím se po nich. Měl by to být jiný název. Já možná budu mít totiž film ovšem natočený s mýma kámoškama. Ještě nevím jak se to bude jmenovat. Ale mám představu o tom že se bude jmenovat Kámošky navěky.  Možná to bude na seriály. Já nevím. Ale uvidí se zda budete schopni dávat komenty. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat